bästa dagen.

Började dagen med en helkroppsmassage vid domkyrkan, underbar! sedan gick vi och åt sushi. fucking SUSHI!! kan ni fatta eller? jag, petigaste i världen åt sushi hahah..det var väl helt okej, fast inte direkt "gott", ganska mysig konsistens och ganska så smaklöst haha. Efter lunchen gick vi i stan. Jag småshoppade lite..Köpte ett diadem och 2 toppar bara (: Lite senare åkte vi in till Linné och mötte pappa och farfar och åt på rumpanbar & kök. Det var super gott som vanligt :)

Så nu är jag alltså hemma efter en heldag på stan! Ska träffa Anna och britta om en stund tror ja, så nu sticker
jag igen!

Är ni några Sushi fantaster där ute eller?







Diademet kommer från Pieces och de båda topparna från Cubus, de var löjligt billiga..Den sista har inbyggda axelvaddar, chict!

Love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0