Film med mig själv.

Låter ju lite mobbat, "film med mig själv" men så ere.. Jag är trött och seg och orkar inte hitta på något mer nu än att lägga mig och kolla på film, och eftersom jag inte har någon här att hålla mig sällskap så blir det helt enkelt till att krypa ner i sängen, puffa upp kuddarna och sätta på en bra film på rummet! Vet dock inte vilken jag ska se ? har en massa filmer men de flesta är gamla, så får väl se vad det bjuds på.

Imorgon förresten så är det ju alla hjärtans dag, vad ska man säga? Ganska så onödig dag enligt mig, men visst kan det väl vara bra att ha en ursäkt att mysa till det lite extra med sin kära. Men själv har jag inga vidare planer, är fortfarande öppen för förslag! haha, skämt åsido. Men kanske blir lite mys med mina girls ? Ni andra som ska gå på date, laga middag eller mysa tillsammans får ha en underbar valentines day!




haha love / Jesss

Kommentarer
Postat av: banana

älskar bilden och älskling, älskling älskar du mig så le! <3

2010-02-14 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0