godmorgon alla glada!

Jag vaknade runt 7.50 av att snickarna kom. bara 20 min innan klockan så jag la mig bara med kudden över huvudet och små sov en stund till..Dock kom en utan dom in och bara oops hahah..där låg jag under täcket med en kudde på huvudet x)

Nu sitter jag nere i köket/vardagsrummet och jag hör att de jobbar för fullt där uppe, tror de river hela vårat hus faktiskt..
Jag äter havregrynsgröt med mjölk och drottningsylt och en god kopp tropiskt té, bra smart på dagen :D
Idag ska jag vara på salongen och börjar lite efter 10 så jag har gott om tid det är såå skönt :)

Ha en bra dag allihopa ! själv är jag redan nyfiken på hur det kommer att se ut här hemma när jag kommer hem ikväll vid 7- halv 8 haha..

Just de ja! Ja ska ju köpa en GHD-tång idag, iiiih!

Love / Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0