GODMORGON!

Jag vaknade nyss, 9.40.. vaknade visserligen av väckarklockan 6.10 men kände att det inte var de bästa att kliva upp till skolan. Jag la mig ner igen och somnade om i 3,5 timme tills linnéa ringde mig. Tur var väl det, annars vet ja inte huur länge jag hade sovit!? Jag känner mig i alla fall lite hängig och halsen skaver(det kom igår) jag hatar att vara sjuk/hängig så ja hoppas f*n att det försvinner fort!!

Inatt drömde jag en mardröm..inte mardröm som ni tror men de var fan psykisk misshandel för mig! och det värsta är att jag kommer ihåg nästan allt nu på morgonen! ÅH JAG KOKAR..jag orkar inte ha detta i huvudet mer, vill bara släppa det och aldrig mer tänka på det. men det går ju fan inte om jag blir hjärnskrynklad om natten!?Jag har så mycket ilska inom mig som bara gör mig själv illa! man tjänar inget på hat.. Jag vill bara åka från sverige nu med några vänner, åka till solen och släppa allt, kontrollen ett tag! Jag måste verkligen komma på en lösning...

Nu ska jag avbryta mina tankar med att gå och göra havregrynsgröt och roiboos té(rött té)!
Rött té är det nya gröna! haha skämt åsido men jag dricker mer rött än grönt nu för tillfället faktiskt..Det röda thét är bra eftersom det innehåller mycket antioxidanter och mineraler & inget koffein!

Love to you guys! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0