HELLO !

Här kommer en snabb uppdatering! igår skulle jag plugga till provet idag men gick sådär med det, hittade på annat kul istället :)

På torsdag kommer hantverkarna hit och börjar med renoveringen vilket innebär JALLAJALLA nu! Idag ska vi därför riva ner resterna av köket och bära ut i släpkärran och köra till tippen för imorgon är den stängd. Det kommer bli slitigt idag men vi ska klara det på 2,5 timme ! Riktigt mansgöra ;) Efter det skyndar jag mig till träningen så jag vet inte hur jag ska orka med den riktigt men det blir gött..

Måste gå och byta om nu och sätta igång med grovjobbet! tänke visa er en bild sedan på hur vårat alternativa kök/vardagsrum ser ut nu som är på ca 20kvm..haha

Love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0