Imorgon = EGO dag

Nu har jag gjort mina 2 dagar med jobb under detta lovet så imorgon är det relax som gäller och skämma bort sig själv! Ska nämligen gå på 1 timmes helkroppsmassage och sedan en tur på stan och en fika med linda, mamma och farmor. Därefter åker vi till Linnégatan för att äta middag och där avslutas även kvällen. Känns som det kommer att bli en underbar dag med återhämtning och L y x ! Det  gillar vi. Känner verkligen att min trötta kropp behöver en massade på djupet så detta är efterlängtad!  skönhetsbehandling av något slag är förövrigt ett kanon tips att ge bort till en vän eller flickvän i present ;)




Nu ska jag lägga mig och kolla på en film tror jag.Har ju varit uppe sedan klockan 6 imorse.. Uppdaterar nog inte så bra imorgon för då ska jag ha det sköönt. Men ha det underbart så länge!

Love / Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0