jag älskar lördagar

helt otroligt ! trots att hantverkarna kom hit redan kl 8 imorse så sov jag till 10.30! hade dock tryckt in öronproppar så hårt i öronen att det ömmade imorse..well inte så konstigt att jag sov så länge med tanke på att jag la mig vid 3 igår..inte bra.

Började i alla fall dagen med träning, s-core och gym blev det och sedan dusch/bastu. När jag kom hem hade jag skit ont i huvudet så la mig och vilade lite sedan jobbade jag. Därefter åkte jag till britta för att tillsammans med annapanna styla britta och sofie som skulle på middag ikväll :D klart de ska ha egna stylister! blev skitsnygga i alla fall.

Nu ikväll har jag bara tagit det luugnt. Jag och mamma åkte och köpte thaimat och pizza till pappa, suuper gott! sedan satte vi oss o kolla melodifestivalen och tjockade oss..

Jag tror jag ska åka till torget en sväng imorgon och shoppa lite :) känner suget börjar slå till igen (som alltid!?..) tänkte ta en sväng på H&M och köpa ett par slitna jeans shorts i "boyfriend fit" tror jag och även kolla på jeans och någon söt top på gina. har även kollat på ett fint armband på wedins accent :) och sedan vill jag ju akut ha ett snyggt läder skärp med nitar!?..sicka problem man har alltså..Detta tänkte jag i alla fall spana in imorgon bland annat:

tunika/klänning ljus aprikos(även svart) 199:-


tunnstickad tröja (massor av färger) 149:-


skärp 129:-


höga stretch jeans 199:-

får väl se vad som följer med hem imorgon! håller er i alla fall uppdaterade ;)

Love /Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0