kanon dag med mina love girls!

Har spenderat hela dagen med mina kära vänner. Vi träffades halv 11 på frölunda utan någon frukost i magen eftersom vi skulle köpa det och äta hemma hos mig. Dessvärre blev vi kvar till typ kvart i 12 så vi var minst sagt hungriga vid halv 1 när vi åt frukost(?) Supergott var det i alla fall. Vi köpte frallor, brämhults juice, ballerina kladdkaka och sedan gjorde anna kardemumma latte och jag scrambled eggs. Mums!

Efter våran brunch så satte vi igång med att snygga till dem ytterligare genom att klippa båda och färga annas utväxt och britta blev blondare. Skitsnygga båda två!!

Som den sanna shopaholic jag är så kunda jag ju inte åka till torget utan att shoppa, of  course! Så jag la vantarna på denna jackan från Bik Boks kollektion "Westhill Redbird" som är en kollektion i collage/High school anda, coolt! Jackan hade för övrigt inte ens kommit ut i butiken ännu så jag knep den första ;)


 
Jackan/tröjan kostade 499, lätt värt!
(klicka för större bild)


Snyggaste svallen jag vet!
 
(klicka för större bild)

Nu ska jag kila iväg till gymmet och jobba på musklerna ;) haha
see ya leter!

Love / Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0