min onsdag

från och med idag slutar vi 12.30 på onsdagar. heel skönt! detta innebär att vi har en lektion på hela dagen, visserligen i 4 timmar..

Efter att vi slutat åkte jag i alla fall till torget och mötte anna. Vi kollade i affärer, jag shoppade och sedan tog vi en fika på Espresso House på närmare 2 timmar. Därefter åkte vi hem till britta och drack kaffe igen och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var så länge sedan jag träffade mina sockertoppar att jag saknat dom riktigt mycket!

Jag kom hem vid 17.30, tog mig en macka och sedan stack jag iväg till gymmet för att träna ett tag. Var lite seg i starten men när jag väl kommit dit så gick det super bra ! :)

Till middag blev det underbar laxpasta med citronsås och här kommer även det jag köpte idag :






Toppen är från Lindex och nagellacket i färgen "fashionista" är från H&M, dock blev inte färgen helt rätt på kortet. egentligen är det inte så blå-lila som på kortet utan mer lila-lila om ni fattar? ;) Lila är verkligen snyggate färgen! alla som känner mig väl vet att lila är MIN färg ;D

nä nu har jag kollat på alla 3 avsnitt av glamourama och tänkte ta och krypa ner i sängen. Det är en dag imorgon också och jag har praktik klockan 10 :)

Love / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0