MYYS!

Fick världens bästa massage igår av världens bästa anna. så det så! Vi var trötta efter våran promenad så vid klockan 00.30 fick jag massage till halv 2 :O ! Sedan somnade vi som små prinsessor.

Imorse gjorde vi en good frukost och sedan när hon åkt hem så satte jag och syrran igång att jobba hemifrån. Höll på lite drygt 2 timmar och nu är vi klara för idag! Fick hjälpa pappa att bära ner kylen och massa annat, höll bokstavligen på att DÖ på kuppen! fy fan vad jag är värdelös på att bära, allt gör bara ont och händerna blir blåa. .inte kul.

bara för att det är snökaos och minusgrader ute tänker inte vi sitta hemma och muppa! hade tänkt gymma men eftersom solen strålar som den vackraste vinterdag så tänker vi gå ut och gå en promenad, min syster och jag. Vi ska gå till Triumfglass för vi blev sugna på glass! trots kylan. På så sätt får vi dunder motion och en belöning att ta hem efteråt (:

Gotta go now before sun sets!

Love Jessss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha inget kan stoppa oss när vi har glass begär:D

inte äns -10 grader :D

2010-02-21 @ 20:48:29
URL: http://mystyleroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0