såå tröttt !

Jag är helt stört trött ! fattar noll. Hade skola mellan 8.30-12.30, sedan åt jag och linnéa lunch och åkte in till stan för att jobba på vårat street style reportage. Shopaholics som vi e så hade vi svårt att fokusera på uppgiften och gick därför och shoppade till oss själva..så hopplösa x) men lite fick vi gjort i alla fall vilket var skönt! När klockan var halv 4 så åkte jag till pappas kontor och mötte upp honom och linda sedan åkte vi och fixade nya pass. När vi väl var hemma satte jag igång och jobbade i nån timme eller 2. Nu ska jag bara tvätta bort sminket, lägga mig och kolla på tv och sova söttt! Imorgon har jag praktik och börjar inte fören 10.30 så får nog 12 timmars sömn inatt ;)

Min nya top från Raglady! (you must love the colour!)





Natti Natti / en trött jess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0