SALE on Friday!..be there!

På fredag är det regionals uttagning till frisör SM på Burgården (jag valde att inte ställa upp detta året då det blev väldigt tight om tid. Tävlade förra året och slutade som 12:a i sverige :) vilket var kul..) Men nu är det alltså dags igen och det kommer förutom tävlingarna att vara försäljning av produkter m.m från märken som Goldwell, Wella, Maria Nila & Grazette. Ni fattar väl vad detta innebär!? GRYMMA ERBJUDANDEN :D Jag säger bara såhär: passa på att kom förbi burgården (vi står i entrén) och kolla vad som erbjuds, eller varför inte gå in och kolla på tävlingarna? :) Goldwell kommer att komma med grymma erbjudanden och produkterna är absolut bra! Vi kommer att sälja mellan 10-15!



Våra kanon erbjudanden!

(klicka för större bild)


Kolla vilka fina t-shirts vi dessutom fått :)


Så gott folk, sväng gärna förbi burgården på fredag och säg hej till mig och passa på att göra ett fynd eller 2 ;)


Love / Your jesss

Kommentarer
Postat av: elin

oooh, en miniplattång hade inte vart fel ;) håller du en åt mig så kommer jag förbi, haha :)

2010-02-03 @ 21:44:22
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0