snart gymmet!

Har sovit ut och spenderat förmiddagen åt att plugga till naturprovet på tisdag (har även engelska prov på tisdag + inlämning + redovisning i hantverksorientering) kul. Har dessutom fortsättning på mitt svenska prov uppsatsen imorgon. Hatar att skolan ska belasta en med sånna onödiga sysslor!

Sitter och äter kiwi och (sura)vindruvor och väntar på att klockkan ska bli 15.15 för då ska ja o linda sticka till gymmet :D Det var en vecka sedan jag var där !! pga att jag varit sjuk och haft fullt upp..Lyssnar just på rihannas nya album "Rated R" som faktiskt innehåller en del goa låtar (:
 
Jag kan inte sluta vänta på att denna godingen ska komma in hos H&M. Tror att den ska komma i mars, måsta bli min!


Love jess !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0