tack för igår

Måste bara tack cassandra och alla de andra tjejerna för en kanon kväll! galet kul :) Det är sånt man minns när man blir gammal ;) haha.

Nu har jag varit och kollat på min kusin som tävlat i dans och hon var super duktig!! Hon har hittils varit med i 3 tävlingar och vunnit alla 3 ! De äldre dansarna som är på proffs nivå var också grymt kul att se, gosh!

Jag är sugen på att köpa en ny vår/sommar jacka(även om det just nu är ganska så avlägset,,) men jag har spanat in 2 st på La Redoute. en i tunnt skinn (super snygg!) och en i mocka :) vad tycker ni ?

Jackan gör sig inte rättvis här, men det var enda bilden de hade. såg en annan bild på den i ett reklamblad, men men. Den är lite ovanlig och snyggg! kostar 1999:-


Denna bruna mocka jackan kostar 1599:- , snygg den med !

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0