WORK WORK!

Har haft fullt upp idag. först skolan (fick dock sluta 14.00 ist för 16.40!), sedan hem och hjälpa till med att riva/lasta köket på en släpkärra för att sedan köra skiten till tippen och sortera allt där, direkt därefter bytte jag om och stack till gymmet och tränade body combat, nice! Sedan åkte jag hem och duschade och jag åt nyss middag :)

Nu är jag lagoom trött så ska snart lägga mig! Imorgon blir en minst lika fullspäckad dag då jag bland annat ska hinna med skolan, mitt och linnéas street style reportage, ev jobba lite och fixa ett nyss pass eftersom det gamla går ut i april. Får se till att anstränga mig lite imorgon för jag tänker fan inte se lika ugly ut som på det förra ;D

Nu ska ni få se min fiin fina franska manikyr som jag målade härom dagen i tristess ;)


Ni får allt stå ut med kassa cam bilder ett tag till ;)  )

Love / Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0