3/1 2010

Idag visar termometern -14 grader ute, brrrr... Måste börja med att önska er alla gott nytt år såhär i efterskott då jag inte skrivit något det senaste, oh hoppas att alla fick ett härlit nyår, det hade i alla fall jag! :) Klockan halv 5 trillade jag & amanda ner i sängen hos henne, ett tecken på hur kvällen var ;)

Idag ska jag till gymmet kl 11 med britta och sedan ska jag till Linnéa på hönö med sandra. Ska bli lite matlagning och bara umgås :)

Jag märkte en sak igår när jag skulle sova..jag har sovit med någon de senaste 3 nätterna (förutom igår) och man vänjer sig snabbt !  Kändes ganska så ensamt igår ju, fast jag somnade väl snabbt för det hahah.

Nu kallar gymmet på mig ;) Jag återkommer med bilder på nya köp, nyår och annat mys, men inte idag :)

Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0