Bik Bok style


Jag har ända sedan jag såg denna klänningen haft en viss förkärlek för den.
Tycker att det spräckliga denimtyget och den djupa ryggen är urläckert!
Den hade vart perfekt till ett par brunbrända ben och ett par stövlar.

Här kommer några plagg, mina favoriter, ur Bik Bok-märket "never denim"´s kollektion "Black Label" ,Men först några kollektionsbilder!



Body - 299:-

Svart blus med krås 399:-


Spetstop 149:-

Svart Linne med text 199:-


Eftersom jag är ledig idag så har jag sovit ut och ätit frukost. Nu ska jag göra lite nytta i form av att tvätta, sätta på disken, städa lite snabbt och sedan funderar jag på att åka till frölunda och kolla på klänningen jag skrev om först i detta inlägget + bustiern från Lindex som jag bloggat om och sedan gå direkt till gymmet. We will see..

Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0