dagen sprang förbi..

Denna dagen har verkligen tickat på snabbt! Efter min bakning så kom amina vid 1. Vi tog oss en kopp kaffe och lite chokladbollar sedan satte vi så småningom igång med hennes hår. Jag toppade det och färgade utväxt/slingade. Det tog sin lilla tid idag men hon blev skitsnygg gumman! :) Amina är allt en härlig tjej!

Efter detta fick jag skjuts av min privat chaufför (älskade systern) till sportlife där jag körde hårdträning i 1 timme.

Nu har jag ätit middag, duschat och sitter och knaprar cashewnötter, jag verkligen älskar dom! Man blir liksom beroende, fast efter ungefär 1 dl mår man illa! haha..och Vääldigt törstig!


Nu måste jag verkligen ta tag i svenskan, har prov imorgon! :S shit..


Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0