dagens träning avklarad!

började dagen med en liten frukost sedan stack jag iväg till gymmet. Jag gick först på spinning 30 mellan 11.25-12.05 och sedan direkt till S-core 45 mellan 12.10-12.55. Därefter tränade jag lite armar på gymmet med linda och britta. Belöningen blev sedan en dusch och härlig bastning och nu sitter jag ock äter 2 välförtjänta äggmackor :)

Efter lunchen ska jag sätta mig och jobba lite med kontrakten och klockan 17.00 är vi bjudna till farmor och farfar på middag, längar redan efter hennes underbara mat!! Ikväll hoppas jag även på att få träffa emelie och kanske lisa också :D Det var inte igår direkt..

Här kommer en skön låt som var med på den nya core koreografin, go att träna till när det tar emot och man måste kämpa gärnet!
Jack White & Alicia Keys - another way to die


Kommentarer
Postat av: Britta

Inte Backyard babies då? :O

2010-01-09 @ 16:09:08
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0