framför idrottsgalan

sitter med hela familjen och kollar på idrottsgalan nu, vi har just ätit kvällsfika och té. Tycker att galan känns ganska så B..dåliga skämt och en del gamla torra idrottsprofiler, inte så kul..menmen.

Träningen gick bra förut fast jag var väldigt seg..körde stenhårt mage och spinnade/sprang lite. Innan gymmet hann jag även med lite shopping. Köpte en skit snygg klänning på bikbok i vit spets (alltså inte den snygga jeansklänningen jag skrev om eftersom den satt väldigt konstigt på mig) men jag deppar inte för det, denna var också skit snygg! Tänkte att jag skulle ta och visa den imorgon :) Köpte mig även en bustier från Lindex, dock inte precis den jag visat för er.

Om 15 min börjar paradise och de ska jag krypa ner i min nybäddade säng och kolla på! dubbelavsnitt dessutom :D Imorgon är det skola igen och jag är inte alls sugen på att gå upp så jädra tidigt och ja glosförhör klockan 8 på morgonen! fy fan..idag gick jag ju upp 10.30..

Imorgon händer det även en spännande grej som jag och amanda ska prova på. Mer om det imorgon kväll ;)


Love/ jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0