fredagsmys!

Skola idag som alla andra fredagar. Helt okej dag fast jag var ganska trött som vanligt! Klockan 14.00 var det dags att ha mamma som klippmodell vilket gick fin fint :) efter skolan åkte jag och mamma bil hem, jag hämtade mina gymsaker och sedan blev jag körd till gymmet. Körde bara lite drygt 1 timme idag. Det var ganska tråkigt och jag kände mig omotiverad. hade velat haft lite sällskap maybe :)

Duschade/bastade på gymmet och sedan hämtade linda mig så köpte vi med oss Ben & Jerry´s på vägen hem och sedan blev det tacos och mys med film. Vi kollade på en film vid namn "Gamer" men den rekomenderar jag inte! Det var den sjukaste film jag sett tror jag, helt psykad..

Nu ska jag ringa min kära farmor och farfar och sedan ska jag nog gå och nana. Imorgon ska jag träffa amanda i stan klockan 12 för att träna och luncha :)

Love jessss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0