CRAZY DAY!

Idag var det full rulle på salongen! Det var bara jag och eva som jobbade för Linda åkte till thailand idag för att vara borta i 2 veckor(inte alls avundsjuk!..)
Jag hade först en slingkund klockan 11 som jag först gjorde ljusa slingor på och sedan lite mörka, sedan hade jag en till slingkund+ klipp och även hans kompis som jag tvättade/fönade för att se kvalitén eftersom han ska komma och bli slingad nästa vecka.

Eftersom jag hade så fullt upp och himla kul var det så hade jag inte tid att äta så lunchen blev först 17.30. .Sedan kom jag hem vid 19.10, ganska slut.. men nöjd! :) tack för all hjälp eva!

Nu har jag tagit ett gott bad och ska ta och packa träningsväskan tills imorgon, värma en lussebulle och mjölk o sedan gå och sova, i want my beauty sleep.

bjuder på den sista!

Love jesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0