home shopping

Idag kom ett stort paket från H&M hem som vi beställt. Hittade lite saker jag bestämde mig för att behålla men det mesta skickade jag tillbaka. Here you go!
 
Svart linne (genomskinligt) från Sonia Rykiel for H&M, Paljettleggins.


super fräcka party skor med galet hög klack, cirka 13-14 cm vilket inte syns på bilden, men de var inte bekväma för 5 öre, de hade tagit död på mig! så de fick åka tillbaks :(


Svart partyklänning med överdel i spets, cute.


Sonia Rykiel linnet. snyggt med en spets top under.


Mocka handske med snygga diskreta nitar. Skickade dock tillbaks dessa eftersom jag nyss köpte mig ett par handskar i skinn..

Hope you liked it as much as i did ;)
Love / Jesss

Kommentarer
Postat av: Britta

amagaaaaaaaaaaaaad skitfint alltihop JESS! hoppas du behöll klänningen<3

2010-01-13 @ 21:16:36
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0