lov, jag älskar lov!

Inte nog med att det är underbart väder ute med -8,5 grader och massa snö så har jag fortfarande lov :) Jag börjar på måndag igen så jag sitter allt nu och tycker synd om alla er stackare som varit uppe i flera timmar och sitter i plugget för tillfället.

Själv äter jag frukost och tittar lite halvt på "rasmus på luffen" haha. Om en liten stund ska jag kila iväg till gymmet, tänkte köra ett ordentligt konditionspass idag och lite styrka. I eftermiddag kommer Emma hit för att klippa sig :) ska bli kul att träffa henne igen!!


Love jesss

Kommentarer
Postat av: Emma Gumman

Ses snart Jess =)

2010-01-07 @ 13:58:31
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0