night night

Sitter för tillfället och dricker varm choklad och återfår värmen efter en lååång kokhet dusch :) Var nämligen ute i kylan förut och joggade, bra för konditionen men mindre bra för hälsan! haha..nä men ja va ganska rejält nedkyld märkte jag :P

Tänkte visa er en bild på mina nya persikofärgade velourbyxor som jag sitter och myser i nu men kameran dog så får lägga upp imorgon ;) Köpte dem i alla fall idag efter skolan..there´s allways time for shopping ! (a)

Imorgon är det för övrigt praktiken som gäller, har planerat att fira Eva lite som en överraskning eftersom hon fyller år på fredag så jag har bakat världens godaste chokladkaka med after eight och så ska jag stå för en fin blombukett, Linda står för bubblet ;) Blir nog även att gå ut och luncha :)

Nu ska jag snart hoppa i sängen i alla fall, är gott trött :) Börjar 10-halv 11 imorgon så jag klagar inte..

Love jess !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0