sånt värmer!

Promenaden var supermysig! skulle dock envisas med att avsluta med jogging och en heeeel massa utfallssteg så nu har jag kramp i insida lår/rumpa, inte så skönt.. :( Kommer nog ha svårt att gå imorgon haha.

Jag vill nu tacka Johanna som skrev ett så gulligt inlägg i sin blogg där hon hyllade min klädsmak och min blogg. Det är inte varje dag som man får sådana fina ord och det värmer! Tack johanna! <3 Det är alltid roligt när man får respons och vet att folk läser det man skriver :) Jag tycker ni ska ta och spana in hennes blogg också på: http://iwontworry.blogg.se/

Nu har jag duschat och fikat med té och skorpor och ska faktiskt ta och lägga mig. Jag är slutkörd. Imorgon väntar engelska prov, blä. Efter skolan ska jag och amanda prova på en kör i Linné, blir nog spännande :) Mer om det imorgon kväll.

Love jessss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0