Trendspaning - Baseball jackan!

Jag tror att baseball jackan kommer att bli mode i vår/sommar igen, själv tycker ja den e jätte ball!  På Shopvintage.se har de några snycka jackor, fast det är killmodell (funkar på tjejer också) Gillar den lila där. Dom kostar 900:-


Annars finns det självklart dyrare alternativ som att designa sin egen på www.thejacketshop.com Där du skräddarsyr efter din smak! Där varierar priset beroende på hur många detaljer du vill ha. jag gjorde en med de flesta tillval och den gick lös på närmare 3000kr


Även DePalma jackorna tycker jag är snygga! 999:-


Även BikBok kommer att få in en modell inom en snar framtid, den kostar bara 399 och är snygg tycker jag! lite tightare och kortare modell för oss tjejer. (crappy bild jag vet..)


Och för er då som inte tycker att någon av dessa föll i eran smak kan ni ju alltid kolla in på Beyond Retro (inne på topshop) och kolla efter där. De har länge haft baseball jackor i vintage stuk! allt från vinröda till marinblå..

Love jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0