2:ans sista skoldag, Check!

Idag var sista skoldagen för imorgon är det skolavslutning och det kan inte kännas bättre än såhär! Trots att jag är så trött att jag håller på att trilla omkull och att halsen svider så leker livet just nu. Provade just kläderna till avslutningen imorgon, blir en vit långklänning med strass, vit klocka med strass, vitt/guldigt armband från grekland, bruna gladiators(ifall det inte regnar) och min bruna skinnjacka. Ska locka håret till det och voila!

Efter fikan och avslutningen i skolan drar alla vi girls in till stan och sätter oss på något fik, tradition från förra året ju. Ni får en förhandstitt på morgondagens klädsel;



XOXO, J

Kommentarer
Postat av: Paulina

hej hej ! din vita klänning är jätte fin!!

jag undrar vart du köpt den ?

2011-06-05 @ 21:25:00
Postat av: Paulina

hej hej ! din vita klänning är jätte fin!!

jag undrar vart du köpt den ?

2011-06-05 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0