en krashad jess

Ni har inte hört så mycket från mig eftersom jag har haft FULLT UPP! heelt totalt. Men kan meddela att utgången i lördags var kanoon och att min födelsedag dagen därpå blev till den bäsa tack vare alla mina söta vänner, familj och pojkvän <3 Firades med god frukostbuffé på morgonen, tårta med tjejerna och middag på bamboo med älsklingen. Därefter tog vi oss en tur i göteborgshjulet, huur fint som helst!

Anyway..igår skulle jag påbörjat min jobbvecka på schindler men pallade bara 4 timmar innan jag blev tvungen att åka hem igen med feber, knappt någon röst, snuva och sådant trist..Sedan kockan 12 igår har jag nog sovit i ungefär 20 timmar och varit vaken de övriga 5..Det jobbigaste nu är ändå att jag har en kund om exakt 3 timmar på salongen som jag måste gå och ta. No regrets, eftersom jag (klantskallen herself) glömde att  fråga efter hennes nr och kan därför inte lämna återbud..kul.

So hey there! bara att fräscha till sig, ta någonting och äta & knarka halstabletter/ipren så blir de nog fint.
Konstigt nog är mitt shoppinghumör på topp, trots mitt tillstånd..just nu vill jag ha en snygg långklänning..eller 5!

alla följande kommer från topshop;

love them all !

XOXO / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0