I´M A FREE BIRD!

Åh, äntligen är alla läxor o prov i skolan avklarade och nu är det bara att softa tills på torsdag då vi slutar (förutom droppen på onsdag då) Jag har nästan varit lite zombie idag, fast har väl inte klagat för det direkt..Jag kunde inte somna fören klockan 02.30 igår..lite segt.

Jag måste ju  få tycka synd om mig själv liite till också. Jag kan nämligen knappt gå på min fot och pappa har opererat den lite nu nyss :) fast känns inte bättre, snarare sämre! Tror det är ett hårstrå som gått in och gjort det inflammerat, j*vligt oskönt!

Eftersom jag nu e så handikappad så att jag inte kan röra mig så är jag ju illa tvungen att sitta här vid datorn och geeka mig! Hittade en klänning som vart najs till de som tar studenten..Sedan funderar jag på att lägga mig och kolla på film och göra grönsaks sticks och dipp..men får väl se!

VILA 499:-

HUGS & KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0