sommarlov -ohyes

Äntligen rullar sommarlovet in och det kan inte kännas annat än underbart ! Trots att jag nu ligger på soffan och kollar på "dumpa honom", invirad i mitt täcke, pimplar té och tycker synd om mig själv som har ont i halsen och är hängig så är jag lycklig. Efter avslutningen och sångerna i skolan åkte jag och några tjejer i klassen in till stan och tog en fika på Fröken Ohlssons uteservering. smockade i mig en god tonfiskmacka och på vägen hem hann jag till och med köpa mig ett suuper snyggt diadem på glitter! Mörklila siden med stora blommor på.

Nu måste jag allt bli bra för på lördag ska vi frisörtjejer ut och parta! fyller ju på söndag men de ska nog inte vara någon fara ;) Återkommer senare, och då ska ni allt få se mitt hår-kap!

XOXO / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0