tryin' to recover

Jag har bara legat hemma i stort  sett sedan i måndags, kul va!? Men på måndag lyfter planet till cypern och DÅ ska jag vara friskare. Beställde lika kul från tax-freen i onsdags, nämligen detta;

1. Sparkling body lotion ODD MOLLY med doft av vanlij. gör huden len som bomull samtidigt dom den gnistrar som siden! perfekt


2. Lip injection TOO FACED innehåller naturligt vitamin E som ökar blodomsättningen i läpparna vilket gör att det "pirrar" och läpparna upplevs större i upp till 4 timmar. (detta mååste jag ju prova, den har fått bra kritik)


Nu ska jag fortsätta med att dricka min ingefära dryck med honung i hiopp om att bli bättre. sedan måste jag verkligen sätta faart, det finns massor att pyssla med idag som;
-växla pengar till resan
-klippa niclas
-städa mitt rum/köket
-baka
-leta efter en bikini på gina
-vaxa benen
-måla naglarna

å säkert en heel massa som jag redan glömt..

XOXO J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0