well, it goes on..

Ikväll har jag tagit det stenlugnt! eller egentligen hela dagen faktiskt..Höll på att somna i badkaret, åt ost/skinkpaj till middag och degade sedan i soffan med familjen och kollade film. heeelt ok! Nu sitter ja i alla fall här och flummar lite, fast ska snart sova. Ska bara ladda in lite nya fräsha låtar i ipoden så att jag kan somna in i ljuva drömmar till musiken. Jag sitter här med ont i magen dessutom..vet inte varför men får väl hoppas de går över tills imorgon.

Här kommer lite shoppingtips från Gina Tricot lagom till varma sommardagar & ljumma sommarkvällar och fester! (klicka för större bilder)

349:-                                  299:-                           399:-

199:- ,                               199:-                           199:-

199:-                                    199:-                          249:-


Fy faaan va snygga shortsen i militärgrönt är! (de beiga också!) Matchat till ett enkelt vitt instoppat linne,ett par nätta skor och brunbrända ben så kommer du bli fierce!

Nog för mig nu! dasgs att lägga sig och digga till musiken

Peace out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0