blääää!

Jag hatar att vara sjuk och vet inte riktigt hur jag ska definiera min sjukdom men typ.."yr & orkeslös"? duger det? haha.. Sov i alla fall i nästan 2 timmar och drömde en massa. vaknade av att jag drömde att jag svalde en stor fet äcklig fluga som jag försökte hosta upp och spotta ut (men i verkligheten vaknade jag och var helt torr i munnen och halsen..)

Sedan kom en kille från KVIK-kök som körde ut våran bänkskiva som tidigare blev fel så de fick skicka efter en ny snabbt som f*n från danmark hit. Fick ta emot den och bära in den och sedan gå upp till grabbarna och säga till dom. De är så flitiga där uppe alltså :D Tror att det händer ganska så mycket varje dag nu!

Nu äter jag i alla fall en pannbiffsmacka och pimplar te. behöver lite näring..Och så ska jag knarka Glamourama på tv3play för jag ligger efter 5 avsnitt! :O


Glömde nog säga i tidigare inlägg om klänningarna föresten att allt var från Asos.com, eller ?
Love / Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0