blev visst en kort skoldag..

Jag kände mig inte så pigg imorse men åkte till skolan ändå pga några saker som var tvugna att ordnas, trodde jag skulle orka men åkte hem efter 2:a lektionen så här sitter jag med min Take-away lunch från Espresso House och känner mig yr. Jag har aldrig svimmat men hur känns det? känns det som att man tappar balansen och kraften rinner ur en? för så kändes det på samhällslektionen, trodde jag ramlade ner på golvet för 1 sekund men jag satt visst kvar. tur de, haha. är i alla fall inte på topp så jag ska bara vila, sova och vila lite till..i may need it...

ring gärna och stör min sömn och muntra upp mig lite (:

Love / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0