Lugg är hett!

Har haft en supermysig kväll med min madis! Det var så sjukt länge sedan vi sågs vilket inte är okej! Vi hade i alla fall mycket att ta igen och tror inte ens vi hann tjata om 1/5 av allt vi hade velat..Men vi hann i alla fall kolla på melodifestivalen och ätit kladdkaka, bli smått besatta (lite mer alltså) av paulines låt "sucker for love", färga ögonfransarna och sedan fick amanda ett impuls infall att klippa lugg vilket vi så gjorde! blev huuuur grymt som helst måste jag säga! Vilket gjorde att även jag som funderat lite på lugg de senaste veckorna blev ännu mer sugen ! Vad säger ni? ska jag klippa lugg igen eller inte?

Jag för drygt 1,5 år sedan..






Love  / Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0