retarded..?

Efter skolan gjorde jag lite ärenden, bland annat var jag tvungen att åka till biblioteket där jag inte varit på typ flera år? inte i eget syfte i alla fall..Jag måste läsa en bok på engelska så gick dit för att låna en. Eftersom jag som sagt aldrig är där hade jag heller inte koll på mitt lånekort så jag fick fixa ett nytt, sedan började helvetet haha. Jag började irra omkring bland hyllorna planlöst sökande efter en bok bland alla de flera tusen böckerna!..Måste erkänna att jag kände mig riktigt dum när jag stod och kollade på en hylla och undrade ifall bokstäverna syftade på bokens titel, författarens för- eller efternamn..det hela slutade med attt ajg gav upp efter cirka 5 minuters hopplöst letande så jag gick till en biblotekarie och frågade om den fanns, haha!

Love / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0