sha shaaaa

Nu sitter jag och tar min eftermiddagsfika..Inte för jag har rutin av någon sådan fika men i alla fall! Dricker latte med chokladsmak och skrev just klart min svenska text som ska vara klar . .nån gång i alla fall...

"The garden collection" släpptes ju på H&M i torsdags och gissa om det var KAOS!? Jag skrattar nästan bara jag tänker på det. folk stod och köade i över 1 timme (jag stog ju bara i 30 min!?..) och när de väl öppnade glasdörrarna inne i nordstans butik så höll de på o typ riva affären..

tänk er galna fashionistas som bara måste ha den där klänningen som bara finns i några upplagor..? eller hur var det? Affären var typ lensad innan jag kom in, men jag hade min kanon syster där som hjälpte mig att hitta mina guldklimpar som nästaaan var slut ;) Tänkte bjuda er på en bild av allt jag köpte men orkar inte just nu..kan i alla fall avslöja att jag spenderade ett 4-siffrigt belopp på skiten haha. Men det var ju så finaaaa!

kan i alla fall avslöja att denna snyggingen hänger i min garderob! (och den vita..hihi)


Love / Jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0