TODAY IS A GOOD DAY!

oj oj oj..denna dagen som började så skit imorse! Att den kunde bli såhär bra, tänka sig!? Igår bokade jag & amanda resan till cypern, ayia napa i sommar. Vi kommer att åka den 21:e juni och vara borta i en vecka. LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET! Detta är en av anledningarna till att jag är så sprudlande glad just nu, och en sak till men den håller jag allt för mig själv :D Här får ni se hotellet som vi ska bo på. Vi valde att ha en lägenhet för att kunna styra mer själva och ha möjlighet till kyl och sånt. Jag känner på mig att detta kommer att bli bästa resan någonsin! (hittills i alla fall)








Vattnet år turkost, sandsträngderna långa och vita, medeltempen runt den tiden ligger på 30-32 grader i luften och 24-26 i vattner, DETTA KAN INTE BLI ANNAT ÄN BRA!

Här får ni dagens låt av mig, störtskön! och ger mig glada sommar vibbar

The Radio Department - Heaven´s on fire.


Love / En GLAD jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0