Träningen är igång!

Jag har ju inte tränat på drygt en vecka pga att jag varit sjuk, så idag tog jag mig i örat och gick till gymmet, gymmade i ca 1 timme och nu ska jag och pappa ut och springa en runda i solskenet! Jag har verkligen längtat efter att sticka ut en solig eftermiddag och jogga lite, det är ju så skönt!

När jag kommer hem blir det middag, tack och lov! Jag har inte direkt ätit ihjäl mig idag..ingen riktig mat, bara 3 vita mackor på heela dagen. fy skäms! jaja, det finns roligare saker än att äta här i livet så äta gör man när man hinner :D

Nä nu sticker jag ut ett tag..
Just de ja! köket/övervåningen börjar närma sig klart!Huuuur nice är inte det då!? Ni ska få se snart.

Love / JEsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0