5 timmar sömn

Kanon! fick sova ungefär 5 timmar inatt pga. allt plugg..Jag la mig halv 1 och så ringde klockan tidigt som attan för att jag skulle gå upp och duscha, göra mig lite gröt och en kopp kaffe(needed!) I vilket fall..Idag är det älsklingen födelsedag och det måste ju firas! & kom nu ihåg att gratta honom :) Solen skiner ute, de är varmt, klänningen & conversen är på och snart bär det av mot skolan för att göra de himla skitprovet..sedan vidare till Lideberg med girlsen, fun! Därefter är det fira ponken som gäller..undra om han kommer att gilla sin present ? Hope so..Det hade i alla fall jag gjort :D men gott folk jag återkommer med mer om detta ikväll!

Grattis jonaaas! <3 :)

XOXO/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0