tired from a good day

Hopp, då var denna dagen slut. En bra dag måste jag säga. Åkte lite på liseberg och solen gassade, perfekt! Firade älsklingen och nu får jag väl avslöja presenten..Han fick välja mellan en resa i augusti eller övernattning på Sankt Jörgens spa med middag, frukostbuffé och annat skojsigt. Lutar nog åt resan verkar det som :) blir mys i vilket fall!
Dags att dra sig tillbaka nu, imorgon blir en lång dag. Börjar 10.00, ska sedan göra baluppsättning på johanna och slutligen klippa/slinga mig så kommer nog hem vid 20-tiden. Ni får ha en kanon kväll!




Vem längtar inte till paradiset nu?..Men om 3 veckor precis åker ju jag och Amanda till cypern och de klarblåa havet, Mmmmm!

XOXO / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0