Flygbiljetter bokade!

Bokade nyss flygbiljetter till stockholm i mitten av september. Jag fick stipendium när jag tog studenten så ska på 2-dagars kurs med hotellövernattning, mat, goodiebag och massa inspiration! Ska bli hur kul som helst att få se lite nytt och träffa nya människor!

Just de ja, ni vet väl att jag åker till LONDON om knappt 2 veckor ? Längtaaar!! Hur ska detta gå? driva ett företag när man bara reser och inte har tid att jobba..no god! haha men det tar jag allt igen! ;)

Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon har jag lite ärenden att göra och sedan hoppar jag på min kära cykel till salongen där jag börjar klockan 13.00. Blir sent imorgon, slutar ca 20.00 så det kan jag med gott samvete göra.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: lina

vad för företag driver du?

2011-08-23 @ 01:21:22
Postat av: jessica

jag driver mitt företag som frisör, egenföretagare. :)

2011-08-23 @ 10:42:47
URL: http://thefashionjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0