Flytande föda-dieten? Nej det är bara min ...

resize_p220811_1 (MMS)

Flytande föda-dieten? Nej det är bara min frukost. En kopp kaffe, ett glas proviva hallon/Granatäpple och en smoothie jag gjort själv med vaniljyoghurt,Hallon,björnbär,blåbär,päron och banan. Väntar på ett ägg som kokar också. Förresten så överlevde jag atmosfere igår! Wihoo, fast fick lite lätt panik känslor på vägen upp för jag fick känslan av att min sele skulle åka upp så att jag liksom skulle "glida" över kanten och ramla ner högt där uppifrån :S jag och gubben spelade massa och hann vann över mig på allting! Tror fan bara jag vann 1 gång av typ 10 :( elakt! Hade i alla fall en super mysig kväll! och efter restaurangen var jag galet mätt haha. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0