Höst-trender!

Ikväll är det lugn myskväll som gäller för mig framför tv:n eftersom jag ska upp och jobba imorgon. har dock bara en kund inbokad så är ni i behov av hårvård så passa på :)

I vilket fall, hittade några godbitar på nelly.com's höstnyheter som jag täntke dela med mig av till er!

Fuskpäls från Rock'n Blue 1095:- , snygg kopia enligt mig!


Skinnjacka med fuskpäls Rock'n Blue 2995:-


Belstaff liknande jacka i fusk skinn från Rut m.fl 799:- (finns även i svart som är mycket snygg)


Jeans från Replay, 2179:- sportig och snygg modell i stretch!



G-star 1349:- snygga!
 

Favoriterna! Hilfiger Denin endast 995:- ! Älskar de långa dragkedjorna.
 

Nu blir det snart sängen för mig. Men återkommer imorgon och då blir det eventuellt träning efter jobbet!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0