Höstmode: 8 Boots!

Jag är ute efter nya boots till hösten, jag älskar boots, de passar till allt! Dock är jag väldigt kräsen när det kommer till modell, färg och form så det är inte super enkelt att hitta några. Kollade runt i skoaffärerna idag men de hade knappt fått in några alls!..Är inte särskilt sugen på primeboots för de e så vanliga..men här får ni i alla fall ett urval på snygga höst/vinter-boots som jag själv funderar på:

1.
Brand: Harley Davidsson
Model: Crazy Horse
Colour: Brown
Price: 2399:-



2.
Brand: Harley Davidsson
Model: Bar Harbour 
Colour: Black
Price: 2399:-

3.
Brand: Killah
Model: Dolly
Colour: Black
Price: 1499:-


4.
Brand: Killah
Model: Dolly
Colour: Brown
Price: 1499:-


5.
Brand: Killah
Model: Dorothee
Colour: Black
Price: 1699:-


6.
Brand: Lola Ramona
Model: Sierra
Colour: Black
Price: 1849:-

7.
Brand: Mentor
Model: W6002
Colour: Beige
Price: 1999:-


8.
Brand: Vagabond
Model: Cathy
Colour: Black
Price: 1199:-


Vilka tycker ni läsare är snyggast?

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0