Jag är en sån klant! haha. Minns ni senast...

resize_p180811_2 (MMS)

Jag är en sån klant! haha. Minns ni senast när jag skrev att jag tagit på mig tröjan bak och fram efter jobbet ? Idag körde jag en favorit i repris, fast ut och in! Märkte det när jag satt på cykeln hem. Skönt tänkte jag, ingen kommer se mig ändå, men då möter jag 4 olika personer som jag känner på vägen. Misstänker dom såg det och fick sig ett gott skratt haha.. Är helt slut efter dagens träning, cykelturer runt hela stan och jobb. Så nu ska jag dega och sedan sova. PUSS


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

hahah, låter som något jag också skulle kunna lyckas med ;)

2011-08-19 @ 13:46:47
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0