Powerwalken

Som ni såg från mitt mobilbloggande förut så tog jag och pappa en powerwalk vid havet. Försöker hålla igång träningen nu eftersom mina rutiner har blivit så slarviga jämfört med innan. Veckans träning har sett ut såhär:

Torsdag: cykel till/från jobbet totalt 50minuter.
Fredag: Jogg/powerwalk kombinerat 30 minuter 4km 412kcal
Lördag: Jogging ute 5,89km 441kcal
Söndag: Powerwalk 58min 6km 410kcal

Har även försökt tänka mer på vad jag stoppar i mig. Det är inte min stil att banta och må dåligt över allt gott man missar i livet, för man lever bara en gång! Men det skadar inte att ta hand om sin kropp och skärpa sig lite vad gäller socker,fett och sötningsmedel.

Men seriöst tjejer, snälla försök inte att eftersträva seniga kroppar, ångest, och lidande.
Lagom är bäst som man brukar säga och jag tycker att en förebild kroppsmässigt är Amber Rose.
Hon har kurvor, muskler, fett, - ja allt som en normal människa besitter. Här får ni en bild:




PUSS, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0