Juletider

Herrejösses, snart jul! Har ingen direkt julkänsla men vill att julen ska sakta ner lite så jag hinner njuta av den mysiga stämningen, gnistrande ljusen och pyntet, goda godisarna, maten, dofterna, det varma sällskapet och längtan lite längre..

Igår gick tjejerna och jag på Liseberg efter jobbet, åh så mysigt! Vann drygt 1kg skummtomtar, jag som inte ens gillar det. Giveaway på juldagen kanske? Hehe

Imorgon blir det tomteverkstad här hemma med mamma, vi ska slå in julklappar, lyssna på julmusik och göra rim till paketen. Sedan måste det städas på mitt rum också.. Äsch sånt trist vill jag inte tänka på nu.

Dags att sova & nu har jag lyckats skriva en hel roman, så ni som orkat kämpa er igenom detta inlägget - Godnatt sov sött mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0