10 saker jag vill göra innan jag dör.

Satt och funderade för ett tag sedan på vad som känns viktigt att uppnå i mitt liv innan jag levt klart det. och man vet ju faktiskt aldrig när det blir, så skjut inte upp allt på framtiden, tänk om man inte når dit..Tänkte lista upp 10 saker som jag vill hunnit göra under mitt liv (dom rangordnas inte efter prioritet)

1. flytta utomlands och bo i ett annat land, om så bara för ett tag.

2. besöka new york/manhattan

3. gifta mig och skaffa 1-2 barn

4. åka luftballong en sommarkväll

5. lära mig surfa (i Australien?)

ni får nöja er med dessa 5 tills vidare, ska fundera ut 5 till som jag återkommer med snart!





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0